Гончарук О.В.

Вчитель математики та хімії

Височанської ЗОШ 1-3 ст.

Сценарій до Дня учителя:

"Учителю, перед іменем твоїм дозволь покірно стати на коліна"

 

Святково прибраний зал. На столах — вази з фруктами, солодощі, запалені свічі.

 

Звучать позивні пісні "Сонечко встає ".

 

 Виходять 2-е ведучих..

 

І ведучий. Увага! Увага!

 

IIведучий. Розпочинаємо свято ... Вбігає ще 2-оє учнів.

 

1 учень.

 

— Ми не можемо розпочати.

 

2 учень.

 

— Ти директора не бачив?

 

1 учень.

 

—Ні.

 

2 учень.

 

— А що робити?

 

1 учень.

 

— Як ми свято без нього розпочнемо?

 

2 учень.

 

— Давай у пошукову агенцію зателефонуємо. (Бере телефон, телефонує.)

 

1 учень.

 

— Алло, пробачте, у нас пропав директор. (Голос з телефону — "Термін розшуку — 2 тижні".)

 

2 учень.

 

— Та що ви, нам зараз треба, у нас свято. (З телефону — "Ну добре, це коштуватиме 500 $".)

 

1 учень.

 

— Ого! Але ми згодні. (З телефону — "Виїжджаємо!") Чути міліцейську сирену, на сцені з 'являється агент-пошуковець, припадає до підлоги, цілиться з револьвера. Стрибками наближається до учнів.

 

Агент,

 

— Агента викликали? ("Так ".)

 

— Що у вас пропало?

 

2 учень.

 

— У нас пропало найдорожче — наш директор.

 

Агент.

 

— Особливі прикмети є?

 

1 учень

 

- Він високий, чорнявий, найсильніший мужчина в школі, він ...

 

Агент,

 

— Є свідок, який бачив його востаннє? Виступає розкуйовджена учениця.

 

— Я, я свідок, бачила його недавно в кабінеті біології. Кабінет біології.

 

Стіл. Скелет, перед яким сидить сумний учень з підручником в руках,

 

Агент підходить, бере скелет з,а руку.

 

Агент-

 

— Це все, що залишилося від вашого директора?

 

Учень.

 

— Що ви, що ви! Я тут просто готуюся до заліку!

 

Агент.

 

— А де директор?

 

З'являється учениця, яка веде директора за собою.

 

Учениця.

 

— А я директора знайшла. Він із завгоспом цвяхи рахував.

 

Ведучі.

 

— От нарешті ми зможемо розпочати...

 

Директор.

 

Наші уроки. (Звучить музика,,)

 

І ведучий.

 

— Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Подивимось, чи не могли б ви прискорити хід закону "Про освіту" громадян шкільного віку. Тобто трошки помолодшати, уявити себе школярами і відвідати наші уроки.

Адже, урок — це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевненно, добре, як риба у виді.

 

ІІ ведучий.

 

Сьогодні для суму в нас місця не буде, Радість і сміх пануватимуть всюди. Запрошуємо всіх активними стати, Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати.

 

Урок І. Дзвінок!

 

II ведучий.

 

Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції. Вміння добирати потрібну риму свідчить про те, що людина освічена, начитана, ерудована.

 

Знайомтесь — вчителька уроку римування ...

 

Всі присутні в цьому залі — мої учні. Вам роздадуть щоденники, в які ви будете самі виставляти одержані бали за вдало придумані рими. За 1 риму — ... бал. Найвлучніша рима — ... бали.

 

Всіх запрошуєм до гри ми —

 

Віршувать поможуть рими.

 

З нами будь за кроком крок.

 

Починається урок.

 

— Як це буде виглядати? Наприклад.

 

— Наша школа невеличка — (ніби така рукавичка).

 

1. На уроці б не сидіти ... (ми хотіли б побалдіти).

 

Я вже зовсім не дитина ... (заявила всім Ірина).

 

На дворі погода гарна ... (не сидіти би тут марно).

 

Я хотіла б почитати ... (і писати, й рахувати).

 

В нас сьогодні вечір в школі ... (гумору у нас доволі).

 

Ах ці бали, ах ці бали ... (вони нас уже дістали).

 

Колишеться м'ята, тремтить далина ... (доріг є багато, Вітчизна —одна)

 

Випускник.

 

Малюк.

 

Випускник.

 

Обрали б мене президентом — то враз ...

 

А ви подивіться на цих малярів ...

10. Не сидітимеш в хатині ... Підсумок. Дзвінок/

 

II ведучий.

 

Оголошуємо перерву. (Звучить музика.)

 

Сценка зі шкільного життя. Діалог випускника з "першачком ".

 

Випускник.

 

Ну, як справи?

 

Малюк.

 

Та як сказати?

 

Вже поволі почав звикати.

 

Директор строгий і страшний,

 

Похмурий і неговіркий.

 

А завуч, певне, телепат,

 

Бо відкіля він знає,

 

Що у кишенях в мене склад?

 

Випускник.

 

Він бризкалки збирає ...

 

Малюк.

 

А справді в нього зошит є,

 

Що ніби "чорним" зветься?

 

Випускник.

 

О, друже! Бачу, місце в нім

 

Для тебе теж знайдеться!

 

Малюк.

 

А як уроки? Де їх вчать—

 

Із групою чи вдома?

 

Випускник.

 

Та на перервах, між дзвінками!

 

Усім ця річ відома!

 

Малюк.

 

Одна учителька у нас,

 

Чому ж у вас багато?

 

Випускник.

 

Усі вважають: старший клас —

 

Простіше й научати!

 

У вас там "Азбука" й "Буквар",

 

А тут одна турбота —

 

Диспут, гра чи семінар —

 

От і вся робота!

 

Малюк.

 

Буду їсти досхочу!

 

Не доженуть, бо втечу!

 

То візьміть мене до вас:

 

Хочу я у вищий клас.

 

Ой друже, поспішаєш ти!

 

Хоч трохи треба підрости!

І ведучий,

 

Друзі! Це, звичайно, жарти!

 

Жаль, іде життя поволі. З

 

а казку вдячні ми

 

Вчителям і школі.

 

На сцені з'являються папа римський і перекладач.

 

Папа Римський. Буенос діас, міо амігос!

Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!

Папа римський. Бон джорно, мучачос!

Перекладач. Здоровенькі були!

Папа Римський. Міо псевдонімо ест Падре Рома.

Перекладач. Мене кличуть Папа Римський.

Папа Римський. Аморе професоре...

Перекладач. Дорогі вчителі!

Папа Римський. Мафія коза ностра...

Перекладач. Представники профспілки працівників освіти.

Папа Римський. Мама мія!

Перекладач. Шановна пані директор!

Папа Римський. Салюто ваша портрето!

Перекладач. Вітаю у вашій особі...

Папа Римський. Університето, педрадо й падре комітето!

Перекладач. Усі органи шкільного самоврядування!

Папа Римський. Міо кретіно фанато Віталій Кличко!

Перекладач. Я безумно люблю Україну!

Папа Римський. Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.

Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх учителів з їхнім святом!

Папа Римський. Карнавало-фестивало ля фініта!

Перекладач. На жаль, канікули закінчились.

Папа Римський. Бандіто, садисто, барбосо, терористо, кам бек університето!

Перекладач. І всі учні знову повернулись у школу.

Папа Римський. Кошмаро на уроко, бедламо на перерво...

Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.

Папа Римський. Професоро-мазохісто...

Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі...

Папа Римський. Арбайтен, Папа Карло.

Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.

Папа Римський. Запрето проблема целлюліто...

Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Папа Римський. Гривня баксо міліоно...

Перекладач. Підвищення заробітної плати.

Папа Римський. Прогібанто перед ля адміністранто.

Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.

Папа Римський. Канікуляро беспредєло!

Перекладач. Збільшення канікул.

Папа римський. Фініта ля комедія.

Перекладач. Якнайшвидшого закінчення навчального року.

Перекладач. Аморе Казанова.

Перекладач. Щастя в особистому...

Папа Римський. Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.

Перекладач. І сімейному житті!

 

Виходять під музику.

 

Ведучі. А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з'явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.

2-й кореспондент. Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного военрука.

3-й кореспондент. ШКОЛА - це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!

2-й кореспондент. ДИРЕКТОР - напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість сексуальних контактів із мізками підлеглих.

3-й кореспондент. ПЕДРАДА - це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи... чи тих, хто мріє нею стати.

2-й кореспондент. УЧЕНЬ - це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!

3-й кореспондент. ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ - комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

2-й кореспондент. ЖУРНАЛ - сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!

3-й кореспондент. ОСТАННІЙ ДЗВІНОК - звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі відпустка) та що виганяє зі школи бісів... на канікули!

2-й кореспондент. ДІТИ - за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали.

 

Студія!

 

1-й ведучий. Дякую. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка міськвно, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до записів у шкільних щоденниках.

2-й ведучий. Вони були допущені класним керівником сьомого «И» класу, педагогом-новатором Елеонорою Карлівною Шухер.

1-й ведучий. Шановні батьки! Терміново підстрижіть свого сина! Дуже хочеться подивитися йому в очі.

1-й ведучий. Ваш син бачив у труні десяткові дроби

2-й ведучий. Шановні батьки! Ваш син... виявився дочкою! Звернете, будь ласка, на це увагу!

 

 

 

 

Дзвінок. Починається II урок.

 

Урок естетики. Вчитель ... . На столі 6 вазочок, різні квіти, гілочки, листя.

 

Вчитель. Дуже приємно, коли кімнати, в яких ми живемо, прикрашені квітами. У кожній країні є власні звичаї. Навіть букети з квітів у різних країнах роблять по-різному. Сьогодні ми поговоримо про Японію. В Японії до квітів ставляться з особливою пошаною й любов'ю. Там навіть існують свята на честь квітів — свято хризантем, свято квітучих вишень,

 

Мистецтво складання букета японською мовою називається "ікебана". Не можна ставити у вазу багато квітів — це грубо, Є в Кіото виша школа створення букетів, є багато курсів, гуртків, які цим займаються.

 

— Яких правил потрібно дотримуватись під час складання букета?

 

Ніяких рецептів немає, кожен відчуває по-своєму, кожен має свій смак. Але квіти повинні бути свіжі, мають пасувати до кольору та форми вази.

 

А зараз створимо композиції і дамо їм назви.

 

Кожен стіл — створює одну композицію.

 

Підсумок.

 

Дзвінок. Оголошуємо гумористичну перерву. Читання гуморесок "Питання руба " і "Прямолінійний дід

 

Дзвінок.

 

III урок. Урок музики. Вчитель ... Проведемо у вигляді гри "Відгадай мелодію".

 

Дзвінок. Перерв

 

а. Гра "А галичани кажуть ". На запитання:

 

1) Чи любиш ти ходити до школи? ( галичани кажуть: — Так, але не сидіти там.

 

2) Що ти робиш цілий день в школі? — Чекаю, коли відпустять додому,

 

Пограємо і ми в цю гру.

 

Я запитую — ви відповідаєте.

 

— Навіщо будують мости? (Щоб річка під ними пливла.)

 

— Множина від слова дитина? (Галичани кажуть "Близнята ".)

 

— Чому курчата вилазять з яйця? (Галичани кажуть: "Бояться, щоб їх не з'їли".)

 

— Як відрізнити праву руку від лівої? (...)

 

— Хто такий бродяга? (Галичани кажуть: "Турист без грошей ".)

 

— Що робити, коли в супі плаває муха? (...)

 

Адже вчитель повинен бути трохи актором і мати неабияке почуття гумору. Частіше запрошувати на свої уроки Момуса — бога сміху і жартів, щоб прогнати з уроків Морфея — бога сну. Будьте завжди веселі і життєрадісні. З святом вас. Даруємо вам цей концерт.

 

II ведучий.

 

Дорогі наші друзі. Сподіваємося, що наші уроки вам сподобались, вам було цікаво. Збережіть напам'ять свої щоденники. Звучить мелодія пісні "Сонечко встає ".

 

І ведучий.

 

Слухайте, слухайте всі!

 

Наша промова готова!

 

В цей радісний час, у святковий день

 

До вас, вчителі, перше слово.

 

II ведучий. Прислів'я каже: "Сад не дасть врожаю,

 

Як добре не подбає садівник ...".

 

Без коваля залізо поржавіє,

 

Мечем само не зробиться повік.

 

Пісня „Три дороги"

 

3.Вітаєм вас, хто засіва насіння

 

Добра і знань; щедроти і надій,

 

Хто нові небосхили відкриває.

 

Всім, хто шкільний переступа поріг,

 

Хто йтиме у незмірну даль доріг

 

Завжди і перешкоди всі здолає.

 

4. Вітаєм з Днем учителя вас,

 

Культури і освіти днем прекрасним.

 

Хай наш народ порадує не раз

 

Ваш труд, що сяє світлом непогасним.

 

5. Усяким людям всякі дари:

 

Одному — ясний, сильний ум,

 

Що не знаходить в світі пари.

 

Другому — рій крилатих дум,

 

Що мов орли, летять за хмари.

 

Ще іншим — руки золоті,

 

Що очі бачать, руки вміють.

 

Який же дар дістали ті,

 

Що так дітей учити вміють?

 

Мені здається, в скарбі тім

 

Любові найбільш дісталося їм.

 

6. Вже жовтіють потомлені віти,

 

Усміхається сонце ясне ...

 

Ніби знову букетами квітів

 

Зустрічає дитинство мене.

 

Тут шуміли осінні печалі,

 

Ми до школи ішли, малюки,

 

Де нас вчителька перша стрічала.

 

Промайнули так швидко роки ...

 

Знов кленові прийшли заметілі,

 

Сяють золотом рідні поля.

 

Нехай скроні у тебе вже білі,

 

Ти в серцях сяєш, ніби зоря.

 

Скільки літ із шкільного порогу

 

Йде у далі твоя дітвора ...

 

Ти завжди проводжаєш в дорогу,

 

Як настане весняна пора.

 

7. Ти нас вірити в правду навчила,

 

Україну любити свою.

 

Ніби чую, як ти говорила

 

Нам малим у зеленім гаю:

 

Ці поля і село над рікою

 

Все життя пронесіть у серцях.

 

Пригадайте колись, як весною

 

Пахне рідний барвінковий шлях.

 

Пам'ятаю я стомлені очі

 

І твою материнську любов,

 

За терпіння й недоспані ночі

 

Мій уклін, рідна вчителько, знов.

 

8.Ми поспішаємо.

 

У нас свої круги,

 

Проблеми й клопоти — великі і малі.

 

Спинімося, погляньмо навкруги —

 

Крокує тихо осінь по землі.

 

Які відтінки, барви, кольори —

 

Неначе у казковому палаці,

 

Пожовкле листя падає згори,

 

Кружляючи в замріяному танці.

 

Милуймося, бо швидко час мине,

 

Бо завтра, як би цього не хотіли,

 

Листок останній з дерева впаде І

 

стане світ довкола чорно-білим.

 

Пісня "Опада жовтий лист, опада".

 

9. Всі ми вам бажаєм щиро

 

Довгих років щастя у життєвім вирі.

 

І за виховання, за добру науку

 

Ми цілуєм ваші ласкою щедрії руки.

 

10. Хай вас обминають болі і тривоги,

 

Хай стелиться довга життєва дорога.

 

Міцного здоров'я, злагоди в хаті,

 

Щоб ви були щасливі, на добро багаті.

 

11. Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,

 

За ласку, турботу, любов, доброту.

 

Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.

 

Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,

 

Хай щастям і сміхом наповниться дім.

 

За ваші турботи — низький вам уклін!

 

Пісня "День вчителя ".

 

12. Від будня до будня, від свята до свята

 

Пісню і слово ви нам дарували.

Ви — наші долі, ви — наші злети

Ви нас лише доброму вперто навчали,

Мами духовні, а чим же віддячимо?

 

13. Тим, що ми є. і

14. І тим, що ми значимо.

15. Тим, що ми будемо.

16. Тим, що ми створимо.

17. Тим, що збудуємо.

18. Тим, що засіємо.

19. Нивою тою, яку ми розоремо.

20. Тим, що в житті ми своєму зуміємо.

 

21. Шановні вчителі. Багато почесних звань і відзнак у освітян: "Народний учитель", "Заслужений учитель", "Відмінник народної освіти". І все-таки, мабуть, найвище звання — "Улюблений вчитель". 22. Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання.

 

23.Життєва дорога хай повниться світлом,

 

Цілющі джерела здоров'я дають.

 

Вам многії літа з калиною й хлібом,

 

Зозулі хай щастя й добробут кують.

 

Хай діти цінують, хай люди шанують,

 

Хай дім ваш наповниться щедрим добром,

 

Троянди горять зачарованим цвітом

 

І щастя зоря спочива під вікном.

 

24. З святом вас, дорогі вчителі! ,

— Щастя вам.

— Здоров'я міцного.

 

— Чистих світанків.

— Сонячних ранків.

— Щастя без ліку.

— І довгого віку.

Пісня "Спасибі вам!"