Сасько Тамара Василівна здібний педагог, досконало володіє сучасною методикою викладання предмету. На своїх уроках створює атмосферу творчої активності, наукового пошуку. Сасько Т.В. засобами художнього слова формує національну свідомість учнів, високі гуманістичні ідеали, прищеплює любов до літератури, інтерес до української книги, формує естетичні смаки читачів. У роботі вчителя прослідковується система вивчення предмета на історико-літературній основі. Результатом цієї роботи стали методичні розробки планів-конспектів бінарно-інтегрованих уроків української літератури та історії України у 10-11-их класах, мета яких – допомогти вчителям-предметникам якнайкраще провести нестандартні уроки історії і літератури. На своїх уроках Сасько Т.В. широко застосовує форми і методи викладання предмета з елементами методики особистісно-зорієнтованого навчання, самореалізації особистості учня.

            Одним з найважливіших принципів роботи вчителя є принцип зв”язку теорії з практикою. Вона навчає учнів усвідомлювати практичне  значення теорії, за її допомогою вирішувати практичні завдання.

            Учитель постійно працює над збагаченням словникового запасу учнів, забезпеченням їх мовного розвитку. При проведенні уроків широко використовує виразне читання вголос як один з прийомів формування культури усного мовлення учнів. Також на своїх уроках Тамара Василівна використовує усний переказ художніх творів, ставлячи перед учнями проблемні завдання, добивається розгорнутих відповідей, учить школярів  висловлювати свої думки відносно тих чи інших подій, героїв. Вирішуючи завдання підвищення культури усного мовлення школярів, учитель звертає увагу на дотримання стилю, інтонаційне забарвлення і виразність мови, тому її учні вміють чітко, грамотно, послідовно відстоювати свої погляди.

 

            Сасько Т.В. творчо використовує міжпредметні та внутрішньопредметні зв”язки. Велику увагу приділяє естетичному вихованню учнів, застосовуючи в своїй роботі художні, музичні твори.

            Вчителька виробила свою систему роботи, яка базується на трьох принципах: тісне співробітництво на уроці учителя і учнів, розвиток творчого мислення і комунікативних вмінь, позитивні емоції в процесі навчання.

             Сасько Т.В. велику увагу приділяє  вивченню літератури рідного краю.  Її мета – привити учням інтерес до вивчення творів письменників-земляків. Сасько Т.В. – автор Програми літератури рідного краю, яка впроваджується в практику вчителями української мови та літератури шкіл Лубенщини.

            Тамара Василівна – творча особистість, має літературний хист: пише ліричні вірші, невеликі нариси, есе, які друкуються на сторінках міських газет. У 2005 році вона була технічним редактором книги кандидата історичних наук, журналіста А.Василенка „Я, син дяка...”, що вийшла друком у 2005 році, співавтор книги „Нарис історії освіти Лубенщини” (2006р.).

            Сасько Т.В. постійно працює над підвищенням свого фахового рівня. З 2001 по 2003 рік навчалася (дистанційна форма) у Педагогічному Інституті Українського вільного Університету в місті Мюнхені (Німеччина) за спеціальністю українознавчі предмети і отримала диплом з відзнакою.

            Тамара  Василівна вимоглива до себе, до учнів. Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.